Главная » 2012 Листопад 1 » У Міносвіти просять атестаційні комісії зменшити паперовий тиск на учителів
Міністерство освіти звернулося до атестаційних комісій з вимогою зменшити обсяг паперообігу та звітів під час атестації вчителів, оскільки це лише створює видимість роботи. Таке звернення міститься у листі профільного міністерства та пов’язане зі зверненнями педагогічних працівників з приводу вимог про надання великої кількості узагальнюючих матеріалів при проходженні атестації. У Міносвіти нагадали, що норми положення про атестацію педагогічних працівників не передбачають написання педагогічними працівниками, які атестуються, звітів про роботу у міжатестаційний період, оформлення папок з документами про результати своєї роботи, планами уроків, методичними розробками, сценаріями виховних заходів та надання відеозаписів уроків й інших відомостей про роботу. Водночас у міністерстві зауважили, що педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань "викладач-методист", "учитель-методист", "вихователь-методист", "практичний психолог-методист", "педагог-організатор-методист", "керівник гуртка-методист" повинні мати власні методичні розробки, що пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами. "Покладення на педагогічних працівників обов’язків з підготовки зайвих звітів та штучне збільшення паперообігу лише створюють видимість роботи атестаційних комісій і, як правило, приховують неналежну організацію роботи з вивчення професійної діяльності осіб, які атестуються та відсутність дієвого контролю за організацією навчально-виховного процесу", - йдеться у листі міністерства, що підписаний заступником міністра Борисом Жебровським. Також у міністерстві наголосили, що вимоги голів та членів атестаційних комісій про надання педагогічними працівниками, які атестуються, будь-яких звітів про роботу, є порушенням норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників. "Підготовка та оформлення великої кількості матеріалів призводить до перенавантаження педагогічних працівників, відволікає їх від виконання своїх безпосередніх обов’язків та негативно позначається на якості роботи", - повідомляється в листі. Варто зазначити, що міністерський лист не містить чіткого роз’яснення, яким чином атестаційні комісії мають ознайомлюватися з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов'язків, чого вимагає положення про атестацію, у непаперовій формі. |
Категория: Новини освіти | Просмотров: 1383 | Добавил: olga_salamaha | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0