Главная » 2009 » Листопад » 10 » "Прийми промінчик мого серця" (2009-2010 н.р.)

 
РЕЗЮМЕ БЛАГОДІЙНОГО ПРОЕКТУ
МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «УКРАЇНА 3000»
 ТРЕТІЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС БЛАГОДІЙНИХ ПРОЕКТІВ
«ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ»
1.      Тематичний напрямок проекту: соціальний.
2.      Назва проекту:
«Прийми промінчик мого серця», що входить до довготривалого проекту «Лікуймо наші душі зачерствілі».
3.      Назва навчального закладу який подає проект:

Загальноосвітня школа I-III ст. №2 м. Борщева.
4.      Виконавці проекту:
Керівник проекту Саламаха О. М. та команда із дев’яносто восьми учнів ЗОШ I-III ст. №2 м. Борщева, віком від 13 до 17р.
5.      Партнери :
Батьки учнів.
6.      Цільова аудиторія:
Дев’яносто дев’ять хлопчиків віком від 4 до 25 років Мельнице - Подільського комунального дитячого будинку-інтернату, для яких учні школи, що працюють у рамках проекту «Прийми промінчик мого серця» кожній дитини в’язатимуть теплі шапки та шарфи.

7.      Географічна територія, на яку поширюється діяльність проекту:

Борщівський район.

8.      Мета проекту:

 Благодійність зробити нормою життя для учнів школи та їх родин, що допомагатимуть у реалізації проекту. Допомога буде проявлятись  у пошуках моделі в’язаних головних уборів, підборі матеріалів для втілення дитячого задуму та закупівлі матеріалів.

9.      Завдання проекту:

 Прилучити кожну дитину до творення Добра, не вимагаючи нічого взамін.

Допомогти учням зростати милосердними, через допомогу тим, хто її потребує, а також  виховувати у них почуття сприйняття інакшості.

В минулому навчальному році команда нашої школи працювала у рамках національного благодійного проекту «Добро починається з тебе» з культурологічним проектом «Допоможи собі та Україні» що ввійшов у сотню кращих проектів України.

 Минулорічна акція - збір коштів для закупівлі солодощів дітям будинку-інтернату, а особливо передача їх хворим дітям, стала сильним емоційним поштовхом до діяльності. Саме цей момент спонукав до участі у соціальному проекті. Мотивацією до подальшої діяльності  стала розповідь завуча будинку - інтернату учням, учасникам минулорічного проекту про маленького хлопчика, що проживає в школі-інтернаті, якому тоді було чотири роки. Його, зовсім маленьким, мати залишила на Тернопільському залізнодорожному вокзалі, де його знайшов черговий міліціонер та передав до будинку Маляти. Назвали хлопчика Стрільцем, так як знайшли його перед Новим роком, а по-батькові дали ім’я міліціонера, що знайшов немовля. Пізніше його передали до Мельнице -Подільського будинку-інтернату. У нього розумні, проте дуже сумні очі. Діти перейнялись долею маленького Стрільця, у декого навіть виникло бажання, коли виросте, забрати хлопчика до свого дому.

10.  Актуальність проекту:

Виховання благодійності в сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється зміною життєвих пріоритетів, де вислів «Коли береш - наповнюються руки, коли даєш - наповнюєш серця», має стати наріжним каменем. Настав час, коли люди мусять зрозуміти, що всі вчинки бумерангом повертаються до свого ж господаря. Завдяки спільній праці батьків та учнів, що працюватимуть у рамках проекту, наблизяться їх прагнення та інтереси. В наш час, коли байдужість полонила серця людей, так важливо зробити прихисток у своєму серці хворій та немічній людині, зігрівши їх душу. В’язані речі, створені з любов’ю своїми руками, у які діти вкладуть часточку душі своєї, є свідченням причетності до творення добра.

11.  Терміни реалізації проекту: 15 грудня 2009 року – 10 квітня 2010 року.

12.  Етапи реалізації проекту:

·         Презентація вчителем, керівником проекту, ідеї проекту на загальношкільних учнівських зборах та мотивація значущості даного проекту (16 грудня);

·         Реєстрація учасників проекту (17-20 грудня);

·         Написання учасниками проекту коротенького есе « Я беру участь у проекті «Прийми промінчик мого серця» тому, що…» (21-22 грудня)

·         Створення ініціативної групи, з числа учасників проекту, у кількості шести чоловік. (23 грудня);

·         Круглий стіл: Засідання творчої групи, з метою складання плану реалізації проекту. (24 грудня);

·         Об’єднання учнів у шість вікових груп для в’язання виробів. (25-26 грудня)

·         Пошуки ініціативною групою в інформаційних джерелах моделей дитячих в’язаних шапок та шарфів для хлопчиків та створення альбому із ксерокопій. (28-30 грудня);

·         Поїздка керівником проекту до Мельнице-Подільського будинку-інтернату для з’ясування розмірів майбутніх шапок. (15 січня);

·         Вибір кожним учасником проекту моделі в’язаного виробу до душі зі створеного альбому та вибір матеріалів, які необхідно закупити. (16-20 січня);

·         В’язання виробів. (22 січня-25лютого);

·         Поїздка до Мельнице-Подільського комунального дитячого будинку-інтернату, з метою доставки  першої партії готових виробів та з’ясування, яких розмірів шапок ще потібно дов'язати. (26-27 лютого);

·         Завершення роботи над в’язанням шапок та шарфів. (01-20 березня);

·         Створення іменного знаку кожним учнем та прикріплення до свого виробу. (Вишиті ініціали, чи щось інше) (20-30 березня);

·         Доставка останньої партії виробів дітям будинку-інтернату. (03-08 квітня);

14.Очікувані результати реалізації проекту:

Проектом передбачено досягнути поставлені цілі:

          o Підвищити громадську активність учнів школи, їх мотивацію щодо участі у довготривалому проекті «Лікуймо наші душі зачерствілі».
          o Шкільна сім’я має стати середовищем формування людини, здатної швидко орієнтуватись в умовах що змінюються, небайдужої до чужого горя, здатної співпереживати за долю тих, хто поряд.
          o Працюючи в групах, учні набуватимуть комунікативного досвіду.
          o В рамках реалізації проекту, учні одержать досить широке коло знань про традиції в’язання в Україні.

o   Основним «продуктом » діяльності у проекті є зміни в розвитку кожного учня, а саме - активна громадянська позиція, милосердя, співчуття, допомога тому, хто її потребує.

14.Вплив проекту на місцеву громаду:

Діяльність дітей у проекті має стати прикладом для наслідування для громади міста та учнів інших шкіл. Роботу в проекті буде висвітлено в районній газеті «Галицький вісник», де також буде розміщено звернення команди учнів до жителів району з закликом надати посильну допомогу тим, кому вона необхідна.

15.Можливості подальшого розвитку проекту:

Керівник проекту Саламаха О.М. на серпневій конференції вчителів району у своєму виступі закликала педагогів району підтримати почин нашої школи – надати посильну допомогу хворим дітям - сиротам.

16.Можливості моніторингу результатів проекту.

Мельнице-Подільський комунальний будинок-інтернат знаходиться по вул. І.Франка, 33, тел. 3803541 4-12-28.

А також запрошуємо членів національної конкурсної комісії до нашої школи, щоб переконатись у реалізації проекту командою «Прийми промінчик мого серця».

 

.


Категория: Проекти | Просмотров: 2181 | Добавил: olga_salamaha | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0



Пошук по Сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Авторизація

Логин:
Пароль:

Міні Чат