Главная » 2018 Липень 23 » МІЖШКІЛЬНІ РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ
МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТ "ПОЛОЖЕННЯ ПРО МОН підготовлено проект наказу «Про затвердження Положення про міжшкільний ресурсний центр», що має на меті удосконалити правове регулювання ресурсного забезпечення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, а також створити умови для поглибленого вивчення окремих предметів інваріантної та варіативної (курсів за вибором, факультативів профорієнтаційного та іншого спрямування) складових освітніх програм. Проектом передбачено, зокрема, надання МРЦ повноважень створювати стаціонарні та пересувні лабораторії, укомплектовані необхідними дидактичними матеріалами, засобами навчання та навчальним обладнанням, у тому числі приладами, пристроями та матеріалами, яких не вистачає багатьом закладам загальної середньої освіти. МРЦ сприятиме вибору учнями напряму профільного навчання у ліцеях шляхом: - розроблення індивідуальної професійної траєкторії з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів, потреб ринку праці та майбутніх ризиків побудови кар’єри; громадське обговорення Надрукувати
- проведення профорієнтаційної роботи серед учнів; - впровадження професійно-спрямованих курсів за вибором, факультативів, гуртків; - проведення інформаційних та консультаційних заходів. Очікується, що реалізація Положення про міжшкільний ресурсний центр матиме позитивний вплив на забезпечення доступу учням до якісної та доступної загальної середньої освіти. Проект наказу «Про затвердження Положення про міжшкільний ресурсний центр» підготовлено на виконання абзацу другого частини третьої статті 9 Закону України «Про загальну середню освіту». Зауваження та пропозиції до проекту пропонується приймати до 17.08.2018 в письмовому вигляді та електронною поштою за адресами: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135; e-mail: krasnostup@mon.gov.ua, Красноступ Ганна Миколаївна. " |
Категория: Новини освіти | Просмотров: 1253 | Добавил: olga_salamaha | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0