Cоціальний проект «Скажем «НЕТ!» страшилкам!» Освітній портал

Главная » 2010 » Липень » 16 » Cоціальний проект «Скажем «НЕТ!» страшилкам!»

Керівник проекту Бєлоногіна Галина

Опис соціального проекту «Скажем «НЕТ!» страшилкам!», учасник конкурсу соціальних проектів та історій успіху - 2010[/b]

Гурток за програмою Intel ® «Шлях до успіху», курс «Комп’ютерні технології для місцевої спільноти»
Комунальний заклад «Луганська середня загальноосвітня школа I – III ступенів № 48»[/c]

Група дітей 5-В класу (Юля Молчанюк, Настя Замошникова, Дмитро Ведмеденко, Кирило Корягин, Євген Коляда) обрала темою свого соціального проекту негативний вплив мультфільмів на поведінку дітей молодшого шкільного віку.
Вони побачили одною з головних причин поганої поведінки дітей ті фільми, що дивляться діти, та наслідування ними поганої / агресивної / поведінки героїв, та спробували вирішити проблему, привернувши увагу дітей до ДОБРИХ героїв та ГАРНИХ манер.
Впевнившись з бесід з вчителями початкової школи (далі – ПШ) та шкільним психологом в існуванні проблеми, вони знайшли багато інформації на тему проекту в Інтернеті (думки психологів, батьків). Згодом ця інформація стала у пригоді при випуску бюлетеня для батьків учнів ПШ.
Обираючи варіант рішення, вони усвідомлювали, що категорично заборонити дітям дивитись фільми, де є агресія, сцени насильства, практично неможливо, тому спробували вести інформаційну, просвітницьку діяльність як серед дітей, так і серед батьків. Вони ходили у майже всі початкові класи проводити вікторини про героїв мультфільмів, склали та розповсюджували списки фільмів та мультфільмів для дітей ПШ, придумали та оголосили конкурс в номінаціях «малюнок» та «казка». Зацікавили деяких вчителів ПШ, які дали можливість дітям малювати просто на уроках малювання, та потім збирали ці малюнки. Написали текст про мультфільми для батьків від імені дітей і випустили бюлетень для батьків, який вчителі 1-4-х класів вивісили в класних куточках.
Робота над проектом захопила цю групу 5-класників, вони працювали самостійно, дуже енергійно, залучаючи також своїх однокласників (допомагали складати тексти, розбирати малюнки, виділили трохи грошей від продажу солодких виробів з ярмарки) та регулярно інформували їх про хід виконання проекту. Кращі дитячі роботи самі розмістили в Інтернеті, створивши групу на сайті http://vkontakte.ru/club16099874 та запросили всіх знайомих з 5-6-х класів, щоб дописували коментарі та голосували. В групу вступили 25 осіб. Створено 7 фотоальбомів, як спочатку розподіляли місця у конкурсі. Нажаль, робота в групі була активною небагато часу, і коментарів отримано небагато.
Щоб якось відзначити переможців, розробили Дипломи, а запросивши до роботи журі директорку Н.І.Мирошніченко, заручились її матеріальною допомогою для купівлі призів-сувенірів. Записали багато гарних мультфільмів на DVD-диски для перегляду в групі подовженого дня, та організували такий «кіносеанс». Підведення підсумків провели в класах, та зробили виставку малюнків.
Від вчителів ПШ є схвальні відгуки про роботу групи, подяка за організацію вікторин та конкурсу, виставку малюнків. Сподіваємось, що поради з буклету знадобляться, діти дійсно будуть переглядати гарні фільми хоч у школі, а батьки, нарешті, не будуть дозволяти дивитися все підряд.
Як вчитель етики можу сказати, що тема, самостійно обрана групою учнів, є дуже актуальною, і спроба вирішити проблему за допомогою просвітництва вдалась: вони привернули увагу дітей до трішки інших моделей поведінки, показали дітям на власному прикладі, як себе поводити, які фільми дивитися.
Нажаль, «виміряти» реальний вплив проекту на поведінку учнів ПШ ми не змогли, треба було проводити анкетування дітей, діагностування агресивності та тривожності, це було в попередніх планах, але забракло часу.
Як результат проекту для самих учасників можу назвати розвиток комунікативних та комп’ютерних навичок, вміння співпрацювати, виконувати разом роботу, досягнення у пошуку коштів. На мій погляд, позитивним моментом також є те, що діти розсудливо проаналізували отриману з Інтернету інформацію, не піддались впливу тих, хто ділив мультфільми на «погані американські» та «добрі, гарні радянські», та виходячи з власного досвіду зробили свої висновки.

Керівник гуртка Галина Вікторівна Бєлоногіна


Категория: Проекти | Просмотров: 1154 | Добавил: Galina_Belonogina | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0



Пошук по Сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Авторизація

Логин:
Пароль:

Міні Чат