9 клас 14 - 15 уроки Поліхудожній образ світу Освітній портал

Главная » 2010 » Березень » 14 » 9 клас 14 - 15 уроки Поліхудожній образ світу

Поліхудожній підхід забезпечує ефективність виховання мистецтвом свого народу з одночасним розумінням особливостей інших національних картин світу...
Завдання вчителя навчити кожного школяра уміння самостійно задовольняти власні естетичні потреби, цінувати прекрасне, використовувати його для формування себе як особистості, розвинути здатність учня розуміти задум митця, формувати свою думку й аргументувати її.
Про необхідність і, в той же час, недостатній кількості естетичного сприйняття говорять не лише науковці, а й просто культурні люди. Наприклад, Ю. Норштейн, режисер "Казки казок" в рецензії до фільму говорить наступне: "кожен з нас може згадати моменти, коли він відчував абсолютну гармонію зі світом.
Їх небагато, та саме вони  дають нам силу жити. У кожного вони свої. Запрошення до столу, дерево, вимита гладка тарілка ... Прості буденні цінності ... вони прості, і ми проходимо повз них, не помічаючи їх. Потім на краю прірви людина розуміє, що правдиве, і повз чого він пройшов ". Ідея розвитку прагнення до творчості є центральною при організації навчального процесу, що йде "в унісон" з думкою А.А. Мелик-Пашаева, яка вважає одним із основних завдань освіти - пробудження потреб у творчому вираженні, формування в учнів здібностей творчого пізнання.  Цю думку підтверджує і французький письменник Р. Роллан, кажучи, що "живе лише той, хто творить. Решта - це тіні, блукаючі по землі, чужі життя.
Всі радості життя - радість творчості: любов, геній, дія - це розряди сили, що народилися в полум'ї єдиного багаття. Дуже важливо збагатити учнів уявленнями про художні засоби передачі настрою людини, які використовуються в кіно, музиці та образотворчому мистецтві,  приділяти належну увагу художнього виховання дитини.
 Це так звана "поліхудожня освіта" (Б. П. Юсов), яка припускає якісний рівень пізнання, де чуттєві елементи складають змістовну базову основу мислення людини:
-володіння широким полем різних видів художнього мислення;
-присвоєння різного роду інформації;
-характер включення проблеми в процес навчання ;
-можливість швидко переключатися з одного виду діяльності на інший;
-вміння не тільки ставити завдання, але й обгрунтовувати готовий результат;
розвиток креативного мислення і провідних компетенцій.



Категория: Художня культура | Просмотров: 8088 | Добавил: olga_salamaha | Рейтинг: 4.0/41 |
Всего комментариев: 0



Пошук по Сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Авторизація

Логин:
Пароль:

Міні Чат