Главная » 2018 » Червень » 21 » 134 ШКОЛИ ПРОПІЛОТУВАЛИ НОВИЙ ДЕРЖСТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НУШ З ІНОЗЕМНИХ МОВ

: ДІТИ НЕ ВТРАЧАЮТЬ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ, ВЧИТЕЛІ ІНАКШЕ СТАВЛЯТЬСЯ ДО РОБОТИ, АЛЕ ПОТРІБЕН ПОДАЛЬШИЙ СУПРОВІД

Міністерство освіти і науки спільно з Британською Радою, Ґете-інститутом та Посольством Франції в Україні представили результати пілотування Держстандарту початкової освіти НУШ з іноземних мов: діти не втрачають мотивації до навчання, вчителі інакше ставляться до роботи, але потрібен подальший супровід. Презентація відбулась сьогодні, 19 червня 2018 року, у приміщенні МОН України.

«Сьогодні ми підбиваємо підсумки безпрецедентного проекту – пілотування стандарту початкової освіти і програм з іноземних мов у 134 школах України. У перших класах 100 шкіл пілотували новий стандарт та програми з англійської мови, у 23 школах – з німецької та в 11 – з французької. І я хотіла б подякувати Британській Раді, Ґете-інституту та Посольству Франції в Україні за те, що вони з таким ентузіазмом та професіоналізмом включились у цей проект. Це приклад справжньої синергії зусиль, коли всі об’єднуються задля досягнення єдиної великої мети – нових стандартів вивчення іноземних мов у Новій українській школі», – зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Моніторинг за результатами пілотування показав, що діти, які навчаються іноземній мові за новими програмами та методиками, не втрачають інтересу до навчання і з великим ентузіазмом сприймають можливість спілкування іноземною.

«Ми опитували батьків дітей, що були в пілоті, і вони відзначають надзвичайний ентузіазм дітей до вивчення мови. Навіть приходячи додому діти намагаються розповісти про навчання в школі, навчити батьків фразам, які вони вивчили, поділитися знаннями з однолітками. Це яскраве свідчення того, що обрано правильні методики і що вони працюють для навчання саме цієї вікової групи», – відзначила Емілі Войтенко, представник Посольства Франції в Україні.

Результати пілотування показали, що вчителів вдалося навчити чи покращити знання з найважливіших для Нової української школи напрямів.

«Вчителі знають, як організувати урок саме для 6-річних дітей, вони розуміють, як для цих дітей формулювати цілі, як їх досягати і які методи для цього потрібно використовувати, як користуватися такими інтерактивними формами навчання, як ігри, говірки, оповідання. Тобто всіма методами, які сприяють формуванню комунікативної компетентності, що необхідна для спілкування з іноземцями», – розповіла Світлана Балашова, представник Ґете-інституту в Україні.

Експерти також відзначають, що деяким вчителям потрібен подальший супровід та підтримка. На їхню думку, ідеальними майданчиками для цього можуть стати Інститути післядипломної педагогічної освіти.

Вікторія Іваніщева, представник Британської Ради в Україні, також розказала про інший спільний проект МОН та партнерів – масштабне підвищення кваліфікації для вчителів іноземної мови.

«Сьогодні ми разом вже підготували 169 тренерів, які навчатимуть 17тис вчителів англійської мови, близько 1,2тис вчителів німецької та 300 вчителів французької мови, що навчають дітей в початковій школі по всій Україні. Буде важко, але ми вже все спланували, всі вчителі мають пройти підвищення кваліфікації вже до кінця літа. Заплановано, що вони прослухають 80 годин онлайн-курсу та пройдуть очне навчання обсягом у 24 години», – повідомила Вікторія Іваніщева.

Нагадуємо, що цього року відбувається масштабне підвищення кваліфікації вчителів початкової школи. Його мають обов’язково пройти 22тис вчителів-класоводів, що братимуть перший клас з 1 вересня 2018 року, а також близько 18,5тис вчителів іноземних мов.


Категория: | Просмотров: 1137 | Добавил: olga_salamaha | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0



Пошук по Сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Авторизація

Міні Чат